شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
در نی نی آسمان نگاهش مطلب ارسالی ازffathi31 ( <-PostCategory-> )

در نی نی آسمان نگاهش شوق دیدار باران را حس می کنم

در برق نگاه مشتاق عاشقش ذوق دیدار باران را حس می کنم

از آسمان نم نم باران میبارد ولی او زیر باران عالمی دارد

ای کاش جای او بودم و من هم در آن عالم سهمی داشتم

سهم من در این دنیا باشد کویر بی آب و علف و موجودزنده ای

پیش که گله کنم از حال و روز من بیچاره و درمانده و ره گم کرده ای

راز دلم رابه  درخت اگر گویم ریزد همه برگهای سبز و با طراوتش

اسرار دلم را اگر نزد دوستی  گویم پژمرده سازم  آن دل شادش

پس تنها راه چاره آن است که فرو برم بغضم را در دل پزمرده ام

تا که شاید روزی رسد من هم لذت زیر باران بودن را تجربه کنم

                               ف.فتحی





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 9 مرداد 1391برچسب:,ساعت 11:44 توسط |

مطالب پيشين
, ساعت 11:44" > در نی نی آسمان نگاهش مطلب ارسالی ازffathi31